Skocz do zawartości

Electraglide Epiphany X.2

Typ sprzętu: Inne

Producent: Electraglide

Model: Epiphany X.2


Rewalacyjny

(5/5)


(5/5 na podstawie 1 opinii)

sprzet

(Konto usunięte) Gość

Data dodania: 25 kwiecień 2011


(Konto usunięte) Gość

Data dodania: 25 kwiecień 2011

Jakość/cena
Ocena ogólna
Jakość/cena
Ocena ogólna
  • + bardzo ciepła i nasycona barwa, wrażenie dużego, potężnego, analogowego dźwięku + duża, trójwymiarowa scena dźwiękowa, świetne różnicowanie planów + wzorcowa równowaga tonalna, brak rozjaśnienia kabla Ultra Khan i zaciemnienia Epiphany + nisko schodzący, potężny bas + znakomita, referencyjna jakość średnicy + namacalność i plastyczność wokali + spójność, homogeniczność, brak technicznych naleciałości i jakiejkolwiek twardości + muzykalność rozumiana głównie poprzez akcenty barwowe, głęboko emocjonalny przekaz
  • - w stosunku do np Valhalli czy Heavens Gate pewne ograniczenie szybkości oraz niedoskonałość kontroli basu

Jak długo posiadasz oceniany sprzęt?: ponad rok

Dlaczego wybrałeś/aś ten sprzęt?: Znakomite brzmienie z CD Wadii, jak i większością końcówek mocy.

Z czym porównywałeś/aś przed decyzją o zakupie?: Electraglide Epiphany X.3, Ultra Khan Mk I, Reference Glide; Heavens Gate Ultra Silence; Silencable Symphony; Acoustic Zen Gargantua; Nordost Valhalla; ENERR Holography, Deep Black.

Podaj zestaw w jakim używany jest oceniany sprzęt: ARC Reference 8/3/110 - napędza Reference 110 + Harpia Louis

Opinia:

Kabel o znakomitym zrównoważeniu tonalnym i wysmakowanym brzmieniu. Nie generuje tak olbrzymiej, wręcz nierealnej sceny dźwiękowej jak Ultra Khan, ani nie jest tak szybki jak Heavens Gate Ultra Silence, więc zarówno przy podłączeniu do odtwarzacza CD jak i końcówki mocy, w pierwszej chwili sprawia wrażenie mało efektownego, jednakże z przywołanej trójki jest całościowo najlepiej zrównoważony. Rozsądny kompromis pomiędzy aspektami barwowymi a dynamiką. Z wszystkich kabli EG moim zdaniem najbardziej zrównoważony tonalnie, w porównaniu z nim X.3 sprawia wrażenie lekko przyciemnionego, a z kolei Ultra Khan Mk I rozjaśnionego. Bardzo wiele zależy od konkretnych urządzeń, z końcówką mocy Unison Research 845 jak i 300B brzmienie było dość jasne, lekkie i eteryczne. Z kolei przy podłączeniu do dość ciemno brzmiącej Wadii 861 brzmienie miało wręcz idealną równowagę tonalną, kapitalną masę i wypełnienie. Podłączenie do Wadii X.3 powodowało wrażenie zbytniego zagęszczenia dźwięku. Z kolei na Audio Research Reference CD 8, który ze swej natury brzmi lekko i jasno, widać było przewagę prezentacji proponowanej przez X.3. Generalnie, z racji konstrukcji (podwójna żyła) zdecydowanie lepiej niż X.3 nadaje się do końcówki mocy czy do listwy zasilającej.




Opinie użytkowników

Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.